Selamlar, 6 haftalık bebeğim var, gece yatakodasında yatakta beraber yatıyoruz, gündüz salonda salıncağında uyuyor, farkettimki akşamları 8den sonra gece uykusuna döndürüyor uykuyu salonda oturduğumuz için gözümün önünde olsun diye salonda uyuyor. 10gibi beraber yatağa geçiyoruz emzirip uyutuyorum. Acaba akşam 8 gibi artık beşiğinde uyutup gece uykusuna mı geçirsem tek de bırakmak istemiyorum yatakodasında. Daha erken mi bu şekilde devam mı edelim.