Bebeknaz Arkadaşlar 2 ay oldu doğum yapalı korse kullansam göbeğime faydası olur mu ?? Bide kullandığınız korsee varmı memnun kaldiginizzz
jap Bebeknaz aa80534_ Ameliyattan sonra ayaklanınca takmanız gerekiyodu 2 ay geç. Düzenli kullanımda fyadası olur belki ama ilk zamanlardaki takılmışlık kadar değil
aa80534_ @Bebeknaz benim de 2 ay oldu korse de kullandım ama onunla da bunaldım zaten bebeğim sürekli ağlayan huysuz bir bebek korsede hareketlerimi kısıtlayınca 3 4 gün anca kullandım