Tazehamiss44 Benim gibi epidural normal doğum yapıp sonrası felaket bel ağrısı yaşayan var mı inanılmaz özellikle gece uyandığımda belim çok agrıyor doğum yapalı 7 ay olcak artık hala devam ediyor ağrısı geçer mi böyle bel ağrısı yaşayan var mı
bilgemeva Tazehamiss44 Benimde oldu maalesef 2 sene sürdü gemde hacamat yaptırdım 3 defa ara ara… hacamatla %90 gitti o ağrılar
sevdealyaa Tazehamiss44 Ben de normal doğum yaptım epiduralli 14 ay oldu benim de aynı şekilde belim kötü ara ara uzun süre kalkamadığım bile oluyor
Tazehamiss44 bilgemeva yaaa inanılmaz sızısı değil mi çok pişman oldum keşke normal olsaydı unutmuştuk ağrısını 🥺