Deletedmom812 Allahın cezası meme reddiyle bugüne kadar pes etmeden geldik 8 aylık olduk ama artık gecede emmiyor bundan sonra düzelir mi sizce yoksa bıraktımı artık temelli ? 😢
Musmutluanne Deletedmom812 benim kzıımda uyurken emmiyor salla beni uyut diyor 11 aylık😂 emzirdiğimde tammaen uyanıyor bence zorlamayın meme reddi bitti bitcek Az kalmış
Elifff61 Deletedmom812 8aya kadar nasıl getirdiniz peki?Hep mi reddetti başka birşey verdiniz mi bu süreçte?Ara da düzelmeler oldu mu?
Mucizem04 Deletedmom812 3 aylık olduktan sonra benim oğlum da meme reddi oluştu sağıp verdim 6 aya kadar sonra ek Gıda formül mama günde 1-2 kere verdim 9 aylık olacağız inşaAllah zor bir süreç gece emiyor ama sütüm çok azaldı yetmiyor 1 yaşını doldursa da sütten kessem diye bakıyorum maalesef
Zeliha24 Deletedmom812 bence daha zorlamayın 8 ay çok iyi bi süre bizde. 2 buçuk aydan beri meme reddi var emzirme danışmanıyla görüşcem bugün valla 6 ay emsinde diyorum 6 ayı kendime hedef aldım sonra bu kadar uğraşmam 6 aydn sonra zaten koruyuculuğuda azalıyo anne sütünün
Deletedmom812 Elifff61 aralarda düzelmeler oldu tabi uykularında emziriyodum biberon asla tutmuyor kaşık mamaları veriyodum çok aç kaldığında
Elifff61 Deletedmom812 benimki de biberon tutmuyor.Aç olduğunu belli ediyor muydu ağlıyor muydu yani bu süreçte.Bizim de arada emiyor arada çığlığı basıyor kesinlikle tutmuyor memeyi.
Mucizem04 Elifff61 evet canım gündüz hep sağdım geceleri de emdi ama zar zor tabi iyice uykuya daldıktan sonra emiyor
Elifff61 Zeliha24 bizde de aynı durum var ve bir umut düzelmesini bekliyorum ama ne yazımı gün geçtikçe birşey değişmiyor.Uykıdan uyandığı zamanlar emiyor sadece.Diğer zamanlarda memeye yaklaştırdığımda sürekli ağlıyor ve memeyi tutmuyor.Sağıp vermeyi denedim biberonu da istemiyor.Ne olacak bu böyle bilmiyorum.Düzelme şansı yok mu acaba
Caninanasi Deletedmom812 bu en büyük korkum, artık gündüz öyle az emiyo ki... Doğru düzgün bisi de yemiyo, sürekli bisiler yapıyorum ama... Kayda değer bi yeme görmedim... Gece obur gibi emiyo,ama ya bırakırsa 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Zeliha24 Elifff61 ben şunu anladım ısrar edip bebekle inatlaşmamak lazım şuan geçirdiğim zamanı baza aldığımda ben çok inatlaştım ve bebeğimi memeye küstürdüm meme görünce çocuk artık korkuyo çok zorladım sz benim gibi yapıp zorlamayın şuan sadece uyutup uyanınca emiyo emzirme danışmanı bile yardımcı olmadı bana bu durumda bende düzeltemem dedi artık ısrar etmicem
Musmutluanne Deletedmom812 evet evet gece beslenmiyor artık çok daha iyi oldu da diş çıkmaya başladı ondan uyanıyorda emmiyor