irem066 biz 14 aylığız en baştan beri sma kullanıyoruz bebeğim baştan beri seviyor şükür ben aslında 1 ay çok güzel emzirdim sütüm de maşallah iyiydi ama bi anda göğsümün ucu koptu yara oldu sağamadım falan o yüzden tek göğüse düşmüştük. İlk aylarda önce tek göğüs emzirip üstüne de 30-60 cm veriyordum 2-3 saatte bir besliyordum. 6aylığa yakın yanlış hatırlamıyorsam 120 cm falan içiyordu. 8aylıkken tamamen bıraktı beni😞Şimdi işte ek gıdayla aramız iyi şükür günde üç defa uyku öncesi 240ar cc içiyor