Merhaba 4yaşında kızımın sol kaşığında ağladığında bağırdığında belirginleşen ve cevizden büyük olan, uyuma ve dinlenmede küçülen bir şişlik var başına gelen varmı ? İnternette kasık fıtığı olarak okudum ama endişe ettim randevuda aldım ama başına gelen varmı sormak istedim :(