Ygmr_izm dilberhala1 30 yaşında kısırlaşmak tekrar çocuk sahibi olmak zorunda kalır mıyım bilememek. Yoksa şuan 3 ü bile psikolojim kaldırmıyor
Alya-Sena Ygmr_izm 4.yu dusunmuyorsan baglat gitsin. Bendede 2 tane var biri 12 yasnda digeri 22 aylik bazen baglatsammi diye dusunuyorm.
KadersizMelek Ygmr_izm bende 3.doğurdum 3aylık olduk o sırada bağlattım, asla güvenemiyorum yine de prezervatif ve geri çekilme yapıyoruz ek olarak. Allah’ım evlatlarımızı korusun ama zor gerçekten. Birde ben kazara kaldım 3.ye
Ygmr_izm KadersizMelek ben de kazara kaldım hepsi küçük çok zorlanıyorum. Hayatınıza devam edebildiniz mi bağlattıktan sonra ağrı sızı ağır kaldırmama falan oldu mu
KadersizMelek Ygmr_izm yok canım bir sorun yaşamadım çok şükür ama mutlaka bir ek korunma yapıyorum korkuyorum çünkü