Beyninizikullanmakucretsizdir Tatlican yok kız ne emekliliği klavyede çıktı 😄 ben 29, eşim 30 yaşında ama öyle birşey olsaydı hiçte fena olmazdı 🙈
buhayatbenim Tatlican Canım benim için çok teşekkür ederim halam nasıl olur bilmiyorum ben de seni çok seviyorum bir tanem benim 😂
OncedenGurme Tatlican asla eşimle böyle konuşmam ki 😄😄😄 genelde gün içinde mesajlaşmaya vaktimiz olmuyor, araşıyoruz. Bu kelimeler nerden bilemedim 😂😂
ikiaslanannesi Tatlican canım benim iyiki varlar bu arada ben galiba o kadar çok şok oldum olası değildir
yagmure17 Tatlican canım benim ben seni seviyorum ben sana aşık olmuşum ben sana aşığım sen benim için her şeyden vazgeçmişsin seni seviyorum aşkım abovvv bu ne 😂😂😂😂 ben hiç böyle cümleler kurmadım ki 😂😂
Gencanne2 Tatlican canım benim ben seni seviyorum ben sana aşık olmuşum ben sana aşığım sen benim için her şeyden vazgeçmişsin seni seviyorum aşkım. 😂Ne ilanı aşk etmişim ben be vıcık vıcık görüyorum kendimi şuan dkdkdkdkd
ey25eb25en Tatlican canım benim ya ben seni yerim ben senin ağzını burnunu yerim ya 😂😂 ne yalakayım ya 😂
[silindi] Tatlican canım benim ya bu ara beni lütfen istediğiniz ürünü seçin bu dosya yanlış kategoride
Ruzgarmommy Tatlican canım benim ben seni çok özledim ya kocamla biraz uzak kaldık iş için şehir dışında onun özlemini çekiyoruz klavyemle hüüü🥲🥲
farelikoyunkavalcisi Tatlican canım benimde var tabiki de bir seninkileri gördüm ve hemen yüzük modelleri çok çok iyi hastane hastane geziyorum 😅😅😅 bu ne saçma bir cümle oldu 😅😅
BuseveMinigi Tatlican canım benim ben seni seviyorum ben sana aşık olmuşum ben sana aşığım sen benim için her şeyden vazgeçmişsin seni seviyorum aşkım 😂😂😂😂😂😂😂😂
Dedektifgadget Tatlican canım benim çok hoşuma gitti ama ilerde bir kere daha güzelsin ondan sonra da devam ediyor olabilir mi acaba 😅