Merhaba kızlar 3 aylık oğlum var . Genel 2. Ay doktor muayenesinde doktorumuz kadındı.
Erkek bebeklerde kasıkların inmesi tıkanıklık vs durumu olabiliyormuş bundan dolayı göster demişti. Şimdi oglu olan anneler bununla alakalı hangi bölüme gitti? Cocuk Üroloji mi cocuk genel cerrahimi bakıyor?
Göz muayenesini kaçıncı ayda yaptırmıştınız?