Canım ağrı olsun olmasın yılda bir meme ultrasonu zaten yaptırmalısın, orda gerekli görülürse mamografiye yönlendirilir. Burada insanlar vebal almamak adına yorum yapmıyor olabilir. Tek bildiğim ben olsam korkmazdım çünkü kanser kendini ağrı ile göstermez ama ileriki safhalarda belirli sinirlere bası yapacak kadar büyük kitlelere dönüşürse gösterir. Ama mutlaka gösterirdim çünkü her şey insanlar için. Lenf bölgesi ve enfeksiyon olabilir, yada laktasyona(emzirmeye bağlı eğer emiyosa) ağrı olabilir. Mutlaka ultrason yapan doktora eğer emziriyosanız laktasyon döneminde olduğunuzu belirtiniz. Bunun için hangi doktora gideceğinizi sorarsanız genel cerrahi asıl memeye bakar(alternatif dahiliye ve kadın doğum), sevgiler ve acil şifalar