Atlasligunler Kızlar memnun musunuz? Memnun değilseniz neden? Sizdeki kaç mm? Ve ayağa batıyor mu nerden aldinix?
Cicektebenimcicekligunlerde Atlasligunler Memnundum altına toz geçiriyor. Çocuklar meyve suyu dökünce yıkadım. Ondan sonra parça parça dökülüyo yıkanmamadi mı gerekiyordu bilmiyorum atmak zorunda kaldım.
Kuzeynepp Atlasligunler aslında görsel acıdan cok hos duruyor batmıyor ama bnm balkon acık oldugu için giderde yok temizlemek için sürekli yıkamam lazmdı kaldrmıştım. Balkonunuz kapalıysa olabilir. Balkonu ölçüp ona göre trendyoldan almıştım.
ikizannesi278 Atlasligunler Altı çok pislik toz topluyor üstten bişey görünmese de batma etme olmuyor ama açık balkonlar için uygun değil bence
Atlasligunler Cicektebenimcicekligunlerde Kuzeynepp ikizannesi278 balkonumuz açık olduğu için ve uzun ömürlü olmadığını düşündüğüm için vazgeçtim kızlar. Çim halıya benzeyen bir yolluk aldım teşekkür ederim önerileriniz için 🍀