
Sabah regl günüm test yapdim boyle cikdi.1 yıldır spiralim vardı.spiralle hamile kalmişim.Allah nasıb ederse 3cu çocuğum olucak.doktorla konuşmadim nasil bir yol izlememliyim acaba başina gelen oldumu?acaba saglikla bu çocuğu doğura bilecekmiyim?spiralle hamile qalib saglikli doğuran oldumu?.cok korkuyorum bebeye bir şey olur diye.