Kızlar bunu kendim deneyimlediğim için belki sizlere de faydası olur diye paylaşmak istedim.Bebeğimi bir süre mama+anne sütüyle besledim.İlk başta philips avent kullandım ama 2. Günde bebek mememi reddetti🥺 daha çok küçüktü belki ondan bilemiyorum.Eds denedim aslında meme reddi için çok iyi ama benim gibi üşengeç biriyseniz çok yorucu bir sistem.Aslında anne memesi hariç hepsi yorucu😝Araştırmalarım sonucu Mimijumi marka biberon🍼 ile tanıştım.Bebeğimdeki meme reddi bitti resmen.Artık hem beni emiyor hem mama verebiliyordum.Tabi sütümü sağıp o şekilde başka biberonlarla da verebilirdim ama dediğim gibi aşırı üşengeç bir insanım.Belki birilerine faydam olur diye paylaşmak istedim.Görselini aşağıya ekliyorum