Merhabalar bebeğim doğalı 8 gün oluyor doktor 2 gün önce korse kullanımına başlayabilirsin dedi fakat bazı arkadaşlarım ve başka doktorlar en az 20 gün geçtikten sonra kullanılmalı gibi bir vir şey söylüyor yoksa mesane sarkması vs olur diyorlar sizler nasıl yaptınız