[silindi] daha önce ben bir siteden o tarz bir elbise almıştım ben xs giyen biriyim korkarak s beden aldım sebebi şu bizim boyumuz vücudumuz Koreliler gibi değil genel olarak biz onlardan yapılıyız onlar minyonlar bunu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim mesela s giyiyorsan m beden sipariş ver ürüne göre l beden bile verebilirsin yani giydiğin bedenden en az bir beden büyük olsun lolita lempiçka modeli genelde göğüs kısmı oturan modeller oluyor eğer göğüslerin 85 ve üstüyse düşünme bile derim 70 beden göğüs Le s beden bana sıkı olmuştu öyle diyim üstü oturan belden açılan bir elbise almıştım ama dolap tan almadım bilmiyorum 💐