gozdeanne1 Merhabalar 12 günlük bebişim var az sütüm geldiği için silikonla emziriyorum iki gündür doymadığı için mama takviyesi yapıyorum iki gündür sol göğüsümde kitle gibi bir yumru var ve ağrı yapıyor sağım yapmama rağmen yaşayan varmı nasıl geçer ağrısı
karaniremm gozdeanne1 mastit olmuşsun düzenli sağım aynı zamanda emzirmek masaj yapmanı öneriyorum ve soğuk sıcak kompress
Alyamoms1 gozdeanne1 lahanayı göğsüne ucu açık kalacak şekilde sar bekle lahana ısınınca çek rahatlatırsa seni tekrar aralıklarla yap ben öyle rahatlamıştım
mercann4 gozdeanne1 başka belirtiler yoksa henüz mastit falan değildir. Çok normal arada böyle kitleler olması. Duşta dayanabildiğiniz kadar sıcak suda iyice bastırarak masaj yapın bol bol emzirin geçecektir