Ballloglum Oğlum 32 aylık 1 ay önce kabız olmuştu çatlak oluşmuş. Şimdi kabız değil ama içinde tutuyor günlerce. Yapmıyor. Kakasını tutuyor. Dulcosoft içiriyoruz meyveler yediriyoruz yok yine yapmıyor. Kafayı yicem stresten. Ne önerirsiniz Allah aşkına yardım edin.
Deletedmom104 Ballloglum Ya bu zamanında benim yeğenimde de vardı Doktor bazı çocuklar kendi kakalarından korkabiliyor gibi bişey söylemişti Lavmanla falan hallediyorlardı artık haftalarca tutuyordu geldi mi kendini sıkıyordu Birde çatlakta vardı o geçti sonra ama uzunca bir dönem böyle ilerledi Geçmiş olsun
Dogacelik Ballloglum normalde fitil rahatlatır ama sizinki büyük daha çok korkabilir. Küveti sıcak suyla doldurun bol bol suda otursun oynasın. Hem stresini alır hem poposunu rahatlatır.
Ballloglum Deletedmom104 ama daha önce korkmuyordu kabız olduktan sonra kaka yapma düzeni değişti, peki ne kdr sürdü yeğeniniz de bu durum. Nasıl geçmişti hatırlıyor musunuz
Deletedmom104 Ballloglum Hiç hatırlamıyorum ne zaman geçti Belki kabızlıktan kalma bir korkudur yaparsam acır diye, konuşup ikna etmeye çalışın
Ballloglum Dogacelik evet öyle yapıyoruz sık sık. Doktorumuz lavman fitil gibi şeyleri erkek çocuklarına önermiyor en son çare diyor. Dulcosoft içiriyoruz ve meyve yediriyoruz bol bol şu an zaten kabız değil ama içinde tutuyor nedense. Az önce biraz yaptı babasının Teşvikiyle. Ama böyle nereye kdr bilmiyorum. Çişini söylüyor ama kakasını yeter ki yapsın diye tam bırakamadık bezi.
Dogacelik Ballloglum stresinizi de hissediyordur. Elbet yapacaktır kendinizi üzmeyin. Böyle durumlarda destekleyip motive etmek, Yapsan da yapmasan da ben yanındayım, sen ne zaman istersen o zaman yaparsın demek gerekiyor diye okumuştum🌸