nrysn Merhaba, 6 aylık oğlum bar geceleri ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı bir şekilde ağlıyor. Pışpışlıyoruz yatırıyoruz yine aynı şekilde yatınca ağlamaya başlıyor gözleri kapalı cok zor uykuya dalıyor. Kızlar sizde bu durumu yaşayan varmı?
Mihranimmm nrysn ben !!!6.aydabasladi şu an 7.5 aylik halen daha oyle üstelik bizimkiler ikiz. Kız uyuyor oğlan böyle.. ağlamasına kızı da uyandırıyor arada meme trafiğinden kafam kazan gibi oluyor. Sabah kalkıp bi de okula gidiyorum düşünün yani halimi.
Adasmom_ nrysn merhaba bizde 5 aylığız aynı durum var dişten olduğunu söyledi doktor aç değil çünkü emmek istemiyor yada boş çekiyor ağlamaya devam emzik verip ayağımda sallıyorum ses istemiyor eşimi salonda yatırıyorum artık horlama sesine alarm sesine kalkıyor
yasomia nrysn çok kötü aynı durumdsyız 5.5aylıktsn beri öyle 6aylık olduk daha beter. ne güzel uyuddu geceleri bari rahsttım. şimdi ne o rahat ne ben.. bitsin dişse çıksın diye dua ediyorum
elisaseren Benimde kızım 6 aylık geceleri sürekli uyanıyor bu 4. Ay ayağından sonra duzelmedi diş ağrısı belkide uyandiriyo diye düşünüyorum günü gününü tutmuyo