Efecim 6 buçuk aylık bebeğinize kaç numara başlık ile veriyorsunuz. Benim bebeğim 6+ biberon başlığı ile içemiyor boğuluyor gibi oluyor sürekli. Ne yapmam lazım neyle besleyecem ben bu bebeği lütfen yardım…
hsrtt_ Efecim avent ise 4 numara olanı alabilirsiniz.3 ay ve üzeri bebekler için orta akışlı olan.6+ olan hızlı akışlı o yüzden boğuluyordur alışmadığı için.
Efecim hsrtt_ 0-6 ay olanı kullanıyordum o çok yavaştı. 6 buçuk aylık olduğu için 6+olanı aldım bu da çok hızlı geldi. İnşallah 3+ tam olur