32 gün önce normal doğum yaptım ve kanamam 15-18 gün sürdü sonra kesildi bugün 32.gunum ve tekrar kanamam başladı regl mı yoksa dikişlerle ilgili bir sıkıntı var mı bilmiyorum aşırı tedirginim 40 ımız bile çıkmadı daha benimle aynı durumu yaşayan var mı ?