Merhaba arkadaşlar biz dün sünnet olduk bugün sargıyı ıslatıp çıkarın dedi doktor ama çok ağladı yapışmıştı üstü biraz şimdi de bez taktırmıyo dün sargı varken bardak koyup kapatmıştık keyfi yerine gelmişti ama şuan asla kapattırmıyor siz ne yaptınız bu süreçte sizinkiler de bu kadar ağladı mı bezi kapayırken doktor karşısına krem sürme daha geç iyileşir sadece verdiğim kremi dikişe sür kapat dedi ama kapatmak be mümkün 🥹