Desteksiz bebeğime bakıyorum kendimi desteksiz olduğum için yetersiz hissediyorum 2aylik bebeğimi uyutmaya çalışıyorum siz ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz bebeğinize masaj yapıyorum duş aldıriyorum haftasonlari eşim izinli oluyor cmrtsi pazar bebegimde hva alıyor bazen haftaicleride aksamlari çıkıyoruz ama hergunmu çıkarmalıyım piskoljim bozulmaya başladı bu konuda yetersiz hissetmekten kendimi alakoyamiyorum cingirakla felan oyalamaya çalışıyorum ama siz neler yapıyorsunuz