Biz ek gıdaya erken başlamıştık, suan sabah kahvaltı da yumurta sarısı, labne peynir, üzüm pekmezi veriyorum. Öğlenleri sebze püresi veya çorba yapıyorum. Akşam üstü de meyveli muhallebi yapıyorum. Çok şükür bebeğim yemek yemeyi seviyor 🙏 günde 5 kere de emiyor şuan için bu şekilde ilerliyoruz