Sabir tasi sürdüm onu görünce emmek istemedi bakmak bile istemiyor artık siz düşünün.. gündüzleri birden tamamen kestim ama geceleri uyku arasında emziriyorum cunku acayip doluyor mastit olucam diye korkuyorum.. boyle bir 10 gun kadar emzirip daha sonra geceleri de kesmeyi düşünüyorum cunku cok fazla emen bir bebekti direk kesersem süt cok fazla birikiyor top top oluyor goguslerimde resmen