2 gün önce 38,5 ateşimiz çıktı dişe yorduk kesin diş çıakrtacak dedik. Ateş çok şükür bitti ama şimdi de aşırı mutsuz huzursuz hiç durmuyor ne oyuncak istiyor ne başka bişey hep ağlama modunda. Ağlamuyor da aslında mızırdanıyor devamlı. Ne yapacağım şaşırdım kaldım. Var mı böyle olan? Acaba başka bişey var da ondan mı durmuyor.? Uykusu çok güzel ateşten önceki uykuları bir saatti şimdi devamlı uyumak istiyor bir yatınca 2 saatten fazla uyuyor ama uyanınca inanın asla durmuyor hep mızmız. Calpol ateş döneminde verdik sabahta verdim yine huysuzluğu gitmedi. Tetagil aldım bugün ilk verdim inşallah normale döneriz