Kızlar bir süredir kirada oturuyordum ve artık evime yerleşeceğim.90 m2 3+1 ev biraz küçük yatak odasını kapatmak yerine ayriyetten giyinme odası yapmak sizce mantıklı mı? Sonra pişman olmakta istemiyorum bi sürü masraf yapacağız çünkü sizlere de danışmak istedim.