eyluladagozde pazar günü doğum yaptım. baş ağrım geçmedi ameliyat yeri hala ağrıyor midem ağrıyor allahım yarabbim ağrımayan yerim kalmadı ne zaman geçecek ilk doğumda asla bu kadar ağrım olmamıştı
dilberhala1 eyluladagozde Baş ağrısı için ben bol bol nescafe tükettim bittet çikolata yedim hiç olmadı narkozdan öyle ağrım bol su için günde en az 3 litre için su şifadır susuzluktan da baş ağrır vücud dökülür yani