Arkadaşlar merhaba, bebeğimin cildinde tekrarlayan bir döküntü vardı. Kilo alımı da az olduğu için ek gıdaya başlamadan besin alerjisi testi yaptırdık. Kan değerleri çıkmadı daha ama deri üzeri yapılan testte herhangi bir şeye alerjisi çıkmadı. Bu durumda ek gıda tadımlara başladığımda üç gün arttırarak mı gitmeliyim yoksa besin alerjisi olmadığı için her gün yeni bir şey tadabilir mi?