theblackvirgo Kızlar ilk kızımın adı Eylül ikinciye gebeyim ona isim bulmakta çok zorlandık nasıl bir isim koycagimizi şaşırdık açıkçası anlamı bizim için çok önemli eylülü koyma sebebimiz benim doğduğum ay ve gebe kaldığım ay olduğu için bize bereket ve bolluk getircegine inandığımız için Eylül ismini koyduk kulaginada kuranı kerimden bir isim daha ekledik ama kimlikte Eylül yazıyor 2. Çok zorluyor e ile başlayan isim mi yoksa daha farklı mı bilmiyorum eşimde aşırı seçici bende çok zor ya isim yarın öbür gün anne bu nasıl isim desin istemeyiz oda sevsin ismini isteriz şuan bilindik Eslem eylwm falan var ama o kadar çok duydumki bu çocuklar okula başlayınca numaralandircaklar artık hep aynı isimler diye öneride bulunur musunuz lütfen anlamıyla simdixen çok teşekkür ediyorum
Kuzularinanasi theblackvirgo kizlarimin adi Zehra :ay gibi parlak ,nur yuzlu Beyza :cok beyaz, ak ,temiz, gunahsiz .
Prensesin_Annesi_ hbbt İlayla aden isminin arasında kalmıstık kızıma aden seçtik yanınada lina koyduk ama ilay ismide hala aklımda 😂 kardeşimin komsusu koydu kızına onun yanında söylemiştim hoşuna gitmiş oraya gittikçe onun kızına seslenince bi garip oluyorum😂
mevaninannesi23- Kızımın adı Meva anlamı ise Kur’an-ı Kerim’de geçen ve cennet ismimlerinden biri olan Meva, ‘sığınacak yer, yurt ve mesken’ anlamına gelmektedir. Anlamında beni cezbeden cennet isimlerinden biri olması 🥰
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Nisan koy bence :) Benim Aklımdaki isimlerden biri Nisa ya da Nisandı. Keşke koysaydım
Hep-sevgiden theblackvirgo kızımın adı Berra iyilik yapan yardımsever kadın demek birde zümra yi beğeniyorum ben oğlum kiz olsaydı eğer zümra koyacaktim
beyzzsenturkk_ theblackvirgo afel en uzun ve güzel gece demek ahsa ise ezberleyen hesaplayan anlamında kehf suresinde geciyor ama biz afeli kullanıyoruz sakin ve uyumlu bir bebek🧿