araseflin bende aynı sixin gibiyim yüzde 60 anne yani beşiğinde yatıyor ama gündüzleri bazen ana kucağı var sallanan onda yatıyor geceleri bwsen yanıma alıyorum yatarak emiyor dün dayimlarda kaldık yanidma yatırdım mesela, şuan sa da eli koynumda bizim yatakta yatıyoruz, eşim ben oğlum üçümüz yatmayı çok seviyor bidaha hiç boule.kucuk olmayacağı için aşırı takılıyorum öyle nasılsa bı gün odasında yatacak hepimiz gibi