Kızlar oğlum 10 ay 17 günlük bugün nezle gibi oldu diye doktora gitmiştim bu boğumdan söz ettim bi kaç kişi doktora sordunmu diyince danışmak istedim doktoruma. Oda baktı bu sorun teşkil etmez ama istersen bi ortopediye göster dedi. Göstericem ama bebeğinde böyle boğum olan varmı ya da normal bişey mi bu? Bu arada 1 aydır kalkıp tırmanıyor koltukların kenarında yürüyor . Yürüme arkadaşıyla da yürüyor gözümüze çarpan sıkıntılı bir durum olmadı . . Doğduğunda vardı bu boğum bu arada doktor bugün bacaklarının eşitliğine baktı onlardada sorun yok dedi.