yasemin1812 Kızlar çamaşır makinesi vestel marka, kurutma makinesi almayı düşünüyoruz yine vestel olur büyük ihtimalle ama başka marka kullanıp memnun kalan var mı aranızda ve kurutma makinesi kıyafetleri küçültüyor mu
sek_kahve yasemin1812 samsung kullanıyorum ben memnunum, bir iki kıyafeti küçülttü ama kumaşa göre sıcaklığı ayarlamak gerekiyor
Kuzeynepp yasemin1812 arçelik kullanıyorum asırı memnunum. Ne kokuyu aldı ne kısaltma yaptı ütümü bile kolaylaştırdı makıneden kırışık çıksada kurutmadan daha düz cıkıyor.
yasemin1812 urazkomm peki hangi ayarda yıkıyorsunuz ve kupkuru mu çıkarıyor yoksa hafif nemli falan kalıyor mu
Barlas03 Arçelik 900 KMX S kullanıyorum çok çok uyguna aldım harika ne kıyafetleri küçülttü ne zarar verdi üstelik yeni kıyafetleri küçültür diyorlar çok attım hiç bişey olmadı çok memnunum
yasemin1812 aven bebek kıyafetlerini falan küçültür mü çünkü genelde kurutma makinesi şikayetlerinde bunu duyuyorumm
aven yasemin1812 atmadigim kumas kiyafet kalmadi en cok bebegim icin kullaniyorum zaten harika bir sey hic kuculme olmadi kuculme olmasinin sebepleri yanlis program secimlerinden dolayi en guzelide evimde artik toz o kadar azaldiki
yasemin1812 aven süper ya bizim ev maalesef balkonsuz bebeğim var artık şart oldu bakacağım mutlaka sağolunn
yasemin1812 caylavyu ona da bakayım çok sağolunn. Sürekli kullanımda kıyafet çekmemesi çok önemli benim için