tgb11 Merhaba 2 aylik oglum var 2 gundur karin guruldamasi yasiyor. Disardan sesi duyuluyor elimle bile hissediyorum guruldama sesleri cikarken. gazli bir bebek gaz diye dusunuyorum ama . Bu durumu yasayan var mi endiseleniyorum
sadeturkkahvesi11 tgb11 1 buçuk aylık kızım bizde de var beslenme esnasında da geliyor aynı ses bizim reflümüzde var
tgb11 xbebegimx evet emzirirken daha cok oluyo bende gazdan diye tahmin ettim de insan yine de endiseleniyor :(
nzlmom06 Şuna oğlum yanımda uyuyor karnı gurulduyor 2 yaşında doğduğundan beri karnı gurul gurul 😅😅 her hangi bir problem olacağını sanmıyorum