Ay kızlar bunun bir çözümü var mı şunu yaptım da geçti dediğiniz birşey bana da yardım edin . Doktora gidiyorum gidiyorum bir halt anlamıyorum. Hemoroid değil bu tabi . Çatlak daha kötü yaa . Sende ki anal fissur dedi iki krem verdi ama hiç etkisi yok . Afedersiniz lavabo sonrası kuyruk sokumuma kadar yoğun bir ağrı hissediyorum bir iki saat mahvoluyorum . zeytinyağı sıcak oturma banyosu kantaron yağı falan hep denedim yani sadece hafif şekilde geçiyor acısı o kadar .