kahvepres aynı durumdayız valla 19 aylık 12 kilo bizimkide zor bela yediriyordum biraz ağlıyordu sonra susup yiyordu zar zor ama bu akşam eşim yeter ağlıyor çocuk verme işte falan diye son bir kaç kaşık çorbayı alıp götürdü maalesef çocukta şimdi teklif ettiğimde hiç susmadı hep babasına bakarak ağladı nasılsa gördü haraketi çok affedersin iyiler hoşlar ama bazen bi bok biliyormuş gibi her şeyi daha beter yapıyorlar şimdi eşimle de konuşmuyorum çok yanlış hareketi şu süreci bir an önce atlatalım inşallah hepimiz