Nisaaaaass hiç ellemedim bu zamana kadar 20 aylık şuan çıtkırıldım değil çelik gibi maşallah düşse kalkıp devam ediyor her türlü darbeye, özgüveni kırılmasın bence biraz kendi haline bırakın bu kadar evham yapmayın elbet düşecekler kendileri kalksınlar hemen koşmayın konuşarak telkinde bulunun. Kimisi kafası değdirse bile ağlar hiç öyle olsun istemedim o yüzden bu şekilde yetiştirmeye çalışıyorum diğer türlüsü zor ve tuhaf bence.