oslemozna 2 aylık kızımın aşısı için sağlık ocağına gittik ebe bıngıldağının küçüldüğünü söyledi emin olmak için doktordan randevu aldım ama sizlere sormak istiyorum böyle olan var mı elimle bakıyorum açıklık yani yumuşaklık var kafam karıştı 😥
diapmelka oslemozna doktor geçen gün gittiğimde bebeğinin bıngıldağı küçük ebe ler böyle diyip sizi korkutabilirler buna takılma dedi. Kafa ölçümleri iyi gittiği sürece bunun önemi yokmuş. Sizin bebeğin kafa ölçümleri nasıl?
cagatay23 oslemozna benim bebeğim de bıngıldak küçük doğdu. 5 inci ayda kapandı. Kafa ölçümü takip edildi büyümeye devam ettikçe sorun olmayacak dendi
Yenianneyimm oslemozna çok korktum o zamanlar aşırı kafama takmıştım kurban bile kestirdik kafa şekli yamuk kaldı kafa ölçümleri hep geriden geliyor ama bir sorun olmadı bebeğimde şükür