Maka_Paka
Geçen gün bende yaptım ama az yogurdum Mercimek köftesi kıvamında oldu biraz fazla yogurmam gerekiyordu. Ama bu hakiki çok yoğrulan cigkofte gibi değildi ondan bahsetmiyorum. Eltim yapar biraz yogururum derdi onunkinin kivami guzeldi. Neyse uzun lafın kısası benim bebis durmayıncaa az yogurdum kıvamı iyi olmadı ama tadı harika olmustu. Merak ettiğim robotla yapınca kıvamı dışarıdakiler gibi oluyor mu? Eğer kıvamı da dışarıdakiler gibi oluyorsa bi dahakine de öyle deniyim 😂