Maka_Paka cocomelon33 Evet robotum küçük geldi. Bende büyük kaba alıp orda blendir yapar gibi yaptım ama yarısını yedim bile 😁
Maka_Paka Dedektifgadget Ben asla böyle şeyleri evde yapmam. Usenirim gider alırım ama bunu denedim ve sonuç harika 👌
midekoruyucu Maka_Paka ben yıllardır evde böyle robotta yapıyorum gerçekten çok lezzetli oluyor 😋 hatta daha dün yaptım vallahi dolapta kalanı da 😂
Maka_Paka midekoruyucu Ben hemen hazirini alırdım. Evde kaldıkça yapmaya başladım, çok daha lezzetli cidden
midekoruyucu Maka_Paka evet evet gerçekten çok lezzetli. Yani bi paket çiğköfte olmuş dünya para.. ona verilen parayla evde ordu doyuracak kadar çiğköfte yapılır 😂😂😂
Maka_Paka medinekaplan Evet. Aynı videodaki gibi sadece robotum küçük olduğu için malzemeyi büyük kaba boşaltıp blendırla ezdim. Altus blendırım