-_Esra_- bu ne çirkin dil siz sınıf öğretmenisiniz de arkadaşımız sınıfın haşere çocuğu mu çeki düzen ver ne demek gayet normal birsey sorulmuş iki çocuklu çoğu ailenin yaşadığı bişeyden bahsetmiş ödev verin yapalım olur mu tüm gerginliğinizi buraya atmaya mı geldiniz
Post sahıbı arkadaşım bizim de 5 yaş ve 36 günlük bebeğimiz var bizde de tepki daha bebeksinharekeylerle ilginin az olmak zorunda kaldığı günlerde hırçınlaşmalar ile ortaya çıktı zamanla düzelir maalesef bazen işler aksayabiliyor biz nasıl yavaş yavaş iki çocuklu hayata alışıyorsak onlar da alışacak mümkün olduğunca şımarıklıkları görmezden gelip sınırları korumaya devam etmeliyiz bence onlar da biz de aşama aşama alısacagız