Oğlum geceden beri ateşli hemen doktora götürdük ilaç verdi boğazı da kötüymüş ama aşırı ağlıyor krize girercesine ateşi de ilaçlara rağmen tam olarak düşmüyor nasil dusurebilirim bu kadar ağlaması normal midir cok üzgünüm ilaçlar iburamin calpol ve augumentin. Birde iburamini şimdi verdim icinde ateş düşürme özelliği varmış ama düşmezse calpol ne zaman vermeliyim