mirayyldrm19 yaptırdım kesin bir sonuç çıkmadı sonrasında onların sorduğu sorularla ilerideki zamanlarda çocuğumu değerlendirdim ve bir şeysi olmadığına karar verdim benim çocuğum prematüre doğdu ve tabii ki de yaşıtlarından birazcık geride yapıyor yapabileceği şeyleri ama anlama ve konuşma yeteneği çok iyi önemli olan da zaten bu çünkü onlar testte anlayabilip konuşabildiğini değerlendiriyorlar daha çok