annec Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu . Owlinin korsesini almıştım ama dikiş yerim ağrıdığı için takamadım sonrasında da emzirmek zor olduğu için takamadım velhasıl göbeğim var . Korse için geç mi kaldım bu göbek nasıl gidecek bir fikriniz öneriniz var mı
KayraVeAnnesi_06 annec Egzersiz den başka birşey maalesef fayda etmiyor bende korse taktım ama tam anlamıyla gitmedi şimdi hem diyet hem egzersiz yaptım göbeğim gitti yok denecek kadar az kaldı düzenli olarak yapmaya devam ettiğimde oda kalmaz
buse_ela Bende aldım Bir ay oldu takamıyorum emzirmek çok zor oluyor çocuğun altını değiştirmek nasıl olacak bilmiyorum
buse_ela annec diyet yapmak istiyorum ama emziriyorum küçük diye de cesaret edemiyorum inşallah gider 😅
KayraVeAnnesi_06 annec Evde yapıyorum fark etmez YouTube yazıyorum göbek karın eritme egzersizleri diye ona göre yapıyorum Haftanın 4 günü şeklinde ilerliyorum