Dtkbraaa Merhabalar herkese. 11 aylık olmak üzere bebeğim ama çok fazla kaka yapıyo sanki günde 3-4 defa. Öyle dolu doku değil az miktarları ama sizlerinkiler nasıl acaba ?
GulsumCinar Benim bebeğim de 10.5 aylık. Aynı şekilde çok sık kaka yapıyor. Bende burda durayım belki aydınlatıcı bir bilgi öğrenirim. Çölyak alerjisine de bakıldı bişey çıkmadı
Dtkbraaa Yani her gün peynir yoğurt vermeye çalışıyorum alerjimiz vardı zaten ama yani bu iki haftadır falan böyle. Bi antibiyotik kullanmıştık hala düzelmedi gibi
GulsumCinar Dtkbraaa yok ben aylık kontrole götürmüştüm onu da söyledim. Öyle çölyak bakıldı çıkmadı bişey. Benimde garibime gidiyor ama mesela yemek yiyor sonra hemen kaka yapıyor. Bu kadarı normal gelmiyor bana da. Süt alerjiside bakıldı onun da sonucunu bekliyorum bende
Dtkbraaa GulsumCinar bazen yiyince de yapıyo diyorlar yani ne kadar çok yerse gibi ama ben de bilemedim. Yani bizimki de günde bi iki kakası kabız gibi az az mesela. Toplasan hepsi belki 1 2 yapar anca