Kızlar bebeğim 9 ay 18 günlük doktorumuz üç öğüne geçmemizi söyledi 8. Ayından beri üç öğün olarak gidiyoruz sabah kahvaltı öğle ve en son akşam yemeği uyumadan 2 veya 3 saat önce gece beslenmesi yapmıyorum bebeğim emen bir bebek ve sürekli meme için kalkıyor siz nasıl yapıyorsunuz gece yatmadan mama veya muhallebi veriliyormuş sanırım öyle yapan var mı ?