Haticebeyza Arkadaşlar ayak baş parmağımda tirnak batmasi var ve çok acıyor başıma gelen ve sislkten kurtulan varmi neler yaptınız lütfen yardım edin 🤦😕
Fidanmnkl Haticebeyza berbat bişey seni çok iyi anlıyorum benim nerdeyse et çıktı dışarı cerrah kızdı bu evre olana kadar niye gelmedin dye
Sevilay_y Haticebeyza Dextrocin diye bir krem kullanıyorum ben akşam yatmadan sürüyorum şiş olan parmağıma üzerinede çorap giyip yatıyorum sabaha şişlik kalmıyor acısıda kalmıyor tırnağı öyle düzeltiyorum
Mrsdg Haticebeyza ben tam 4 aydır çekiyorum bu acıyı korkudan doktora da gitmedim eminim çok ilerledi çorap ayakkabı hiç bı şey giyemiuyom evden dışarı çıkamıyorum doğumdan sonra oldu bende
EmiReyyan Ben 2 ay cektim cok kötü bir durum tırnaklarının baş kısımlsrını cıkarıp tırnak ile parmak arasına peçete sıkıstırın o şekilde kalsın hemen düzelecek dua edeceksiniz Allah yardımcınız olsun çok zor
Haticebeyza EmiReyyan şuan batigi çıkaramadım çok küçük Bi tirnak ama canım çok Yanıyor ve topalliyorum resmen 😭
Deletedmom280 Haticebeyza cnm tuzlu suya koy ayagını yumusasın ve arkdsn ddfnı o zmn yap ama muhakak yap cok İyı gelecek yoksa ilerler
Fidanmnkl Haticebeyza sakın kesme Eti'ni filan cımbızla tırnağı kaldır altına yine cımbızla pamuk sıkıştır bide hergün suya batikon damlat 15 dakka beklet uzayınca geçer stres yapma benimde oldu yarım yarım kesti cerrah SOnra yine olmaya başladı bana öyle dedi bazen olmadan hemen öyle yapıyorum pamuk sıkıştırıp geçiyor
EmiReyyan Öyle oluyo malesefki küçük gibi görünüyo ama tırnak makası ile uc kısımlarını komple kaldır peçete sıkıştır uc kısmına dr gittim oda iyisini yapmıssın dedi ve kendi kendime tedavi ettim öyle
Haticebeyza Fidanmnkl nasıl alıyorlar peki ben çok korkuyorum 😔😑 uyuşturucu sprey falan duydum ama doğru mu bilmiyorum
Fidanmnkl Haticebeyza valla benim etim dışarı çıkmıştı 10 kere filan iğne yaptı uyuşsun dye parmağa ama yinede hissettim