kubra2608 nyhn biz yaptırdık 2. Çocuktan önce tedbir amaçlı yaptıralım dedik sağlık ocağında eşim kan testi verdi sonuçlar 2 aya filan çıkıyor
nyhn kubra2608 bize ebe böyle söyledi ama ben bide gidip doktorumuz ile konuşacağım güzel dille yaptırmak istediğimi söyleyeceğim
Hdemir1618 nyhn yeni evleenenlerde zaten kan alınıp yapılıyor sağlık ocakları yapıyor sonuç 6 aya çıkıyor
nyhn Hdemir1618 işte biz evlendikten sonra bu uygulama başlamış ben şimdi 2.cocuk olduğunda böyle bı riske girmemek için yaptırmak istiyorum ama sağlık ocağı yapamayacağını söyledi
Hdemir1618 nyhn zaten eşinizden kan alıyorlar ilk bizim burdaki yapıyor sizinki demek ki uğraşmak istemedi
mucizem24 larindidems tahlillerim kısmında bulamadım böyle Bi tetkik özel hastanede doğdu bebeğim kuvezde kaldı doğduğunda ve 5. Günde topuk kanı alındığı söylediler ama ben böyle Bi test göremedim nasıl bakabilirim
nyhn Hdemir1618 valla bilmiyorum artık ama burda yaptırmasam da özel labaratuvarlarda yaptırıcam burda son şansımı kullanıp bide doktorla görüşeceğim
nazlii1_ nyhn bende korkuyorum oğlum çok şükür sağlıklı ama 2021 yılında evlendik bizde bakılmamıştı diye hatırlıyorum sağlık ocağına gidip kan vericez dr gelin bakıyoruz dedi. Olursa ilerde 2.cocuk riske girmeyelim temiz olduğumuzu bilelim yani
Azli nyhn 2021 yılından itibaren tüm sağlık ocaklarında sma testı bebek doğar doğmaz tapuk kanından bakıyolar canım
nyhn Azli şükür o zaman oğluma da bakılmış topuk kanı aldılar ama sma da bakılacak diye bilgi vermemişlerdi
doruklarasevdalandim nyhn 2023 temmuzda doğum yaptım biri hastanede diğeri sağlık ocağında olmak üzere iki kez topuk kanı alındı. Sağlık ocağında alındığında sma’da bakılacağı da söylenmişti.
nyhn doruklarasevdalandim bizim sağlık ocağında alınmadı oğlum doğar doğmaz küveze alındı ordayken topuk kanı alınmış hatta yetersiz alınmış sağlık ocağındaki ebe arayıp bizi aradılar yetersiz alınmış söyle tekrardan alınması gerek dediler yoğun bakıma söyledim tamam dediler birdaha arayan da soran da olmadı sanırım temiz çıkınca arayan olmuyor