durdane01 nehirsude0 ATA FLOR diye bir probiyotik verdi suyuna karıştır dedi ,siz hangi ilacı kullandınız
nehirsude0 durdane01 Bunları kullandım 1 günde kesti canım biri bağırsak için antibiyotik öteki ishal kesici yeşil olanı devlet karşılamıyor 100 tl gibi birşey odemistik ikisinede 110 du galiba
nehirsude0 Gunesnil_23 aaa ben böyle bunu mu bekliyecem ya yerleri bu arkadaşın attığı gibiydi 2 hafta önce şimdi söndü biraz 😂 huysuzlugu azaldı biraz
Gunesnil_23 nehirsude0 Daha var o zaman gece sürekli ağlayarak kalkıyor ise iştahı kesilir ise bil ki 1 haftaya patlar 😂
nehirsude0 Gunesnil_23 kız gece kalkiuor istahida maymun gibiydi kesildi yemiyor katı gıda sıvı istiyor emmek istiroy isiriyor
Maka_Paka durdane01 O normal 😌 Daha çok çıkarsa ve düşmezse enfeksiyondur. Eller ayaklar buz gibiyse kesin enfeksiyon evde uğraşmayın serum ua da antibiyotiksiz düşmüyor