Papatya-eylul88 Kızlar 6.ayimız bitti 0.6 ay 2 tane emzigimiz var.kızım seviyor emzik emmeyi.6.18 almam gereklimi simdi?ne farki var?gerçekten alınması gerekiyormu.bununla devam edebilirmiyiz.yanliş bisey yapmak istemiyorm
hilalll355 Papatya-eylul88 malaesef o para tuzağı bizler tek bı emzikle büyümüş insanız ssaglikci arkadaşımla konuştum hatta dün bende alicaktim dursun diye malum vok pahalaniyor almaktan vazgeçtim çünkü mantıklı geldi emziğin ucu farklı değil bu benim düşüncem diğerlerine saygı duyarım
1prensessannesi Papatya-eylul88 ben 7 ayında aldım 6 18. Ucu büyük sadece. Bizim 0 6 lar kötü olduğu için degistircek tim zaten ama yeni olsaydı biraz daha beklerdim
1prensessannesi Papatya-eylul88 ağızları da büyüyor ya hani ucu küçük gelebilir emme de zorluk çekebilir.