livanurvealpinannesi61 Umutunannesi_ ben zadelife weefood ve makren marka alıyorum içeriği temiz tadı güzel.
Burkiyyy Umutunannesi_ Zühre ana aldım memnunum canım çok da önerildi iştah için biz de üç gündür kullanıyoruz İnşllah faydası olacak 🥰
Burkiyyy Umutunannesi_ yok yok çoğu kişi onu öneriyor verebilirsin tadı da güzel bende eşim de kullanıyoruz 🥰